Merhaba anneler kızım 7 aylık oldu 5 aylıkken başladık biz ek gıdaya şuan hala oturamiyor yani desteksiz oturma yok. 1.5 ay zaten herşeyi reddetti öğürdu kustu vs iki diş çıkardı aynı anda şimdi şimdi 15 gündür falan yemeye başladı bisiler. Sebze çorbası yoğurt yumurta sarısı peynir yiyor eline meyve verince kemirmeye bayılıyor ama rende olarak yada muballebide asla yemiyor 🤷 bugüne dek hep blendir kullandım ama artık dedim öğrensin puturluyu artık blendir kullanmıyorum. Dün yoğurt çorbası yaptım rendenin ince tarafıyla yarim havuç rendeledim zeytinyağında iki dk çevirdim su ekleyip iki üç kaşık pirinç koydum sonra yoğurtlu yumurta sarılı yulaf unla terbiye ettim çok azıcık nane ekeledim yani mis gibi çorba oldu 😁😁 gelin görün ki yemedi ağzında tutuyor biriktiriyor tıkanıyor öksürüyor kusuyor gene 😑 zamanla alışır mı hep böyle pütürlü versem bugünde muzlu yulaf lapası deneyeyim diyorum belki sever 🤷 yemeyen bebelerle ek gıda çok zormus ablasında hiç yasamadim böyle şeyler yutuveriyordu herşeyi ya 😔 sizce artık hep böyle pütürlü mu devam edeyim napayım siz nasıl yaptınız? Birde ne zaman önüne birşeyler koymaya başladınız boğulur diye koyamıyorum korkuyorum parmak sebze haşlanmış işte yumuşak omlet pankek vs ne zaman verdiniz? Gerçi henüz oturamiyor buda bir sorun bizim için şuan 🤷