Bebegim 22 günlük sarılık oldugu için doktor mama ver dedi verdim bir iki hafta günde sadece bir defa 50 ml şimdi bıraktım emziriyorum ama doymuyor gibi sürekli agzı meme arıyor aglamıyor ama acıkınca aglıyor sizce böyle yapması normal mi yoksa doymuyor mu