Esratopal Kızlar 14 günlük bebeğim var gittiğim hastanenin muayene ücreti 385₺ olmuş🥴 Daha uygun fiyatlı ve memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı acaba? Bağcılar’da yada çevresinde olabilir 🌸
Cemilev Esratopal kesin medicine hospitale gitmissindir o kader ucmus ki fiyatları Nisa hastanesine sordun mu fiyat icin yada Erdem hastanesi var güneşli de
Pembidkurabiye Esratopal esenler medipol Arzu ak çok tatli bir bayan muayene ücreti 100 tlydi 1 ay önce gittigimde
Esratopal Cemilev aynen medicine🤦🏻♀️ doğumumu da orda yapmıştım memnundum aslında ama bu fiyatlar nedir ya🥴 Nisa hastanesi nerede🤔 Erdem’i biliyorum ama iyi doktor var mı orda onu bilmiyorum
Cemilev Esratopal Nisa hastanesi de büyük aslında yenobosnaga doğru giderken insternettwn yaz adresi çıkar medicine tarafına uzak biraz ama 15 dk falan arabayla orda bir bayan var cocuk doktoru oda güzel ilgileniyor
444434 Medicine erdal bey. Çok çok iyi bi doktor. Ama bayaa yoğun bir doktor. Muayenesi de 150 olması lazım
Esratopal 444434 en son ne zaman gittiniz acaba bu güncel fiyat mıdır🤔 bi kaç gün önce 385₺ dediler de muayene ücreti için🥵
444434 444434 yaa. Bem 3 ay önce gitmiştim indirimli hali 150ydi galiba tam hatırlamıyorum ama o civarlardaydı. 385 oldusa epey uçmuş fiyatlar
Ommalik Güneşli erdemde muayene 140 TL ben orada doğum yaptım çok memnun kaldım. Ama mesela ekstra kantahlili vs istenirse onlar için ayrı fiyat çıkıyor diye biliyorum yanlış değilsem
Esratopal Ommalik evet evet tahlil için falan tüm özeller ekstra ücret istiyor. Hangi çocuk doktorunu önerirsiniz peki🤔
Ommalik Esratopal valla bizim ilk başlarda gittiğimiz doktor şu anda orada yok. İlk doğduğu zaman birkaç kez gittik hastaneye sonrasında çok şükür ihtiyacımız olmadı o yüzden şu an hiç öneri veremeyeceğim
Ommalik Aslında devlet neden düşünmüyorsunuz. Bahçelievler devlet çok iyi ilgileniyor diye biliyorum tabi sıra bulunurmu o da ayrı bir mevzu ama