Ranaelf8 ben giderim . Düzenli olarakta bırakıyorum çocuğumu . İnsanın dinlenmeye eşi ile vakit geçirmeye ihtiyacı oluyor . Evet anneyiz ama birer bireyiz . Hayatımızı çocuğumuza adayamayız. İlerde oda bizi bırakıp arkadaşları ile tatile gidecek vs yapacak . En basit örnekler kendimiziz annelerimiz bizler için gençliğini heba etmiş. Hepsi çocuk büyütme telaşına düşmüş ama hangimiz annemizin yanındayız . Oyüzden gidin gençliğinizde. bugünki hallerinizde geri gelmez . İki günlük tatilden hiç bişey olmaz deşarj olursunuz. Çocuğunu iki gün için güvendiği kişilere bırakan anne kötü Anne olmuyor .