Sebat321 Arkadaşlar oğlum 21 aylık ve bütün dişleri çürüdü hatta bazıları delindi. Doktor şu anda bir şey yapamayız dedi. ne yapacağımı şaşırdım . Sürekli anne sütü almasından dolayı olabilir dedi doktor . Başına gelen var mı ne önerirsiniz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Sebat321 aa daha çok küçük. Benimki 2 yaşına kadar emdi hiç çürük yok şuan 4 buçuk yaşında. Diş bakımını duzenli yapmışmıydınız
Aalya Sebat321 geçmiş olsun bilgim yok çok cıkolata falan mı tüketti acaba ona göre vermiyim ben de 😓 ve fırcaladınız mı düzenli
Sebat321 SeninAnnenBirMelektiYavrm dişlerini daha çıkmaya başladığı dönemden itibaren hem silikon fırçayla fırçalayıp hem ıslak bezle sildim . doktor genetik olabilir dedi 🥺
Tugraninannesi Sebat321 genetik yapıyla alakalı tamamen benim oğlum da 2 yaşına kadar emdi çikolata da yedi halada yiyor bir sıkıntı yok komşumun 2 çocuğu var aynı anlattığınız gibi çocukların dişleri hemde çok küçük yaşta başladı onlarında doktor tamamen genetik faktör demiş