Merhaba hanımlar size danışmak istedim bir iki konu var ilk olarak bebeğim süt emerken hep ağzından akıttığı için çenesinde kırmızı sivilceler çıkıyor böyle olan var mı? Varsa nasıl gideriyorsunuz?
İkinci olarak yüz bakım kremi almak istedim eczaneci bepanthol pişik kremini önerdi o da çok yağlı bir kıvamda bilemedim 🤷🏻♀️