acemilikeseri kullanan var mı hanımlar memnun musunuz kullananlar daha önce dişimi fırçalamıyormuşum resmen diyor. hangi markayı önerirsiniz oral b düşünüyorum da hangi model?
Tugraninannesi acemilikeseri geçen ay eşim hem bana hem kendine almış aynen daha önce dişlerimizi fırçalamıyormuşuz dedik 😀😀 oğlum bende istiyorum illa dedi hemen ona da aldık normalde diş fırçalamak eziyeti çocukla hiç istemiyordu şimdi bayılıyor marka olarak oral B tercih ettik
Tugraninannesi acemilikeseri bu arada biz kırmızısepet.com dan aldık çok memnun kaldı diğer sitelere göre fiyatı çok uygun annemde kendisine ordan aldı oraya bakabilirsiniz
Tugraninannesi BAL_EVLAT16 modeline göre değişiyor biz kırmızısepet.com dan aldık orda fiyatlar bütün sitelere göre çok uygun hatta annemde fiyatları çok uygun diye kendisine ordan aldı ve benim arka dişlerimde çürük gibi lekeler vardı düzenli kullanımda 1 ay içinde lekeler de %60 azalma oldu
Tugraninannesi acemilikeseri oğlumun ki oral B D100 cars özel serisi anneme vitality 100 seni ultra thin den aldım ben kendim vitality 100 3d White eşimde pro 750 power kullanıyor hepimizde memnunuz valla 😀😂😀
mmssmm acemilikeseri bekarken almıştım, oral b pro 500 evlendikten sonrada eşime ayrı başlık aldım ikimizde şarjlıyı kullanıyoruz. eşimde ilk kullandığında dedi ben dişimi fırçalamıyormuşum diye🤣
ElmarNarmin acemilikeseri Philips Sonicare bizimki. 1,5sene oldu kullanalı . Gerçekten daha önce diş fırçalamıyormuş gibi hiss ettiriyor👍🏻Çok memnunuz