Mommysharkdoodoodoodoo Hayatiseyretmeyegelmisim çok hoş yanlış anlamayın ama o demir kapakları kaldırın bence kenarları çok keskin ufacık bir harekette derin yara açıyor 🥺 küçükken başıma geldiği için hala çok korkarım
Hayatiseyretmeyegelmisim Mommysharkdoodoodoodoo evet düşündüm bende ama kesecek gibi durmuyor 😊 pek plastik kapak biriktiremedim babamız soda içtiği için sürekli bende soda kapağı biriktirdim denemek isteyenler plastik kapak biriktirebilirler 🤗🤗 uyarınız için teşekkür ederim dikkat edicem 😚😚🌼🌼
Zehraa_ Hayatiseyretmeyegelmisim maşallah deneyeceğim teşekkürler 😊😊 hergun bekliyorum etkinliklerinizi
watermelonlove Hayatiseyretmeyegelmisim öneri taşla ezip pres yapar gibi düzlenebilir soda kapakları belki güvenlik açısından daha uygun hale gelebilir
Hayatiseyretmeyegelmisim FZC benimki anne demiyor hala ya 🥴🥴 baba baba baaabaaaa diye dolanıyor ortada 😁😁🥊🥊
Hayatiseyretmeyegelmisim morjaguar evet daha dün gördüm o etkinliği en kısa sürede bende deneyeceğim 🤗🎉
kitapkurdubebeninanasi Hayatiseyretmeyegelmisim iyi fikirmis biz bunu bilyeleriyle yapiyoruz ya da onun legolariyla yapiyoruz. Benim oğlum da 13 aylik bu sekilde hiç çekmedim yaptığımız etkinlikleri ama bundan sonra çeker sizinle paylaşırım😍
Hayatiseyretmeyegelmisim kitapkurdubebeninanasi bebislerimizin ayları aynıymış fark etmedim 😊 fikir alışverişi yaparız çok güzel 🤗🤗😍 herzaman etkinliklerinizi bekliyorum
kitapkurdubebeninanasi Hayatiseyretmeyegelmisim su varmis bunu paylasayim sizinle 10. Ayindan beri cok seviyor bunu haftada bir cikariyorum bu kutuyu. Bi kutuyu kumbara gibi deldim yapbozlarini tek tek sokuyor içine😍
kitapkurdubebeninanasi Hayatiseyretmeyegelmisim su anda 13 ay 13 günlük😍 bu foto ilk yaptigimiz zamanlardan😇