Merhaba anneler oglum 11 ay 20 gunluk son bır ıkı gundur sabah 5-6 gıbı kalkıyo oncesınde 8 de kalkardı aksam da 8 de yatıyo gun ıcınde de ıkı uyku yapıyo ama zorla uzun ugraslar sonucu bu sabahda 5 de kalktı saat 12 de uyudu ama bu saate kadar hıc uyku sınyalı vermedı keyfı gayet yerındeydı oyunlar oynadı kahkahalar attı faln 12 ye kadar ara ara uyku teklıfı ettım ame ıstemedı 12 de de anında uyudu eskısı gıbı acaba tek uykuyamı gecmek ıstıyo 11 aylık tek uykuya gecen bebekler varmı bunu merak edıyorum