Bugün 3. Günüm. Ya covid ya domuz gribi dedi dr, artik testte yapmiyorlarmis. Antibiyotik ve grip ilaci verdi, lakin kafami kaldiramiyorum. Battaniye üzerine battaniye, yorgan üzerine yorgan, ısınamıyorum. Kizimada gecti babasini bekliyorum hast goturmek icin. Sizler nasil atlattiniz, neler yaptiniz. En cok kizim icin korkuyorum. Allahim sen su illeti al basimizdan herkesin yavrusunu koru 🙏