Kayseriyaglamasi bence acı kahve güzel olur 👍🏻 Veya benim koltuğun biri krem hafif kahve kırçıllı gibi bi kumaşı var diğeri de ceviz yeşili fonları da yeşil yaptırmıştım. Güzel duruyo. Sizde pembe varmış ek renk ama ben pek pembe falan sevmem salonda. Acı kahve de güzeldir.