Anonim123 canım aslında evin için 1 tog yeterli ama terlerse de sırtı soğuk oluyor. Onu da bil bende hep üşüyor sanıyordum meğer terleyip soğuduğu için sogukmus şimdi 1.5 tog içine pijama giydiriyorum ev 20 derece ve altı olunca giydiriyorum 21-22 olunca sadece zıbın uyku tulumu ile yatıyor ne üşüyor ne terliyor 24 derece oluyorsa evin 1 tog sana yeterli zıbın giydir üstünü örtmeden uyur