Ozge-ylmz- anneler 8 aylk bebeğim ben uyuz olduk ilk bn oldm emzirdiğim icin onada gecti bu durumu yasananiz varmi nekadr sürede geçer biz eczaneden karışım olan bi krem aldk kulaniyoz umarm atlatrz cok kötü bisey
Gari_de_Gari_45 Ozge-ylmz- belli bir eczane özel karışım krem yapıyor.Kahve renginde acayip kokuydu olan.Onu günde 3 defa saçların da dahil her yerine sürüyorsun ve 3 gün banyo yapmıyorsun.Hergün mutlaka çarşafını yastığını değiştiriyorsun.10-15 günde anca geçiyor pis illet.Geçmiş olsun💐
Ozge-ylmz- Gari_de_Gari_45 hmde cok pis bisey ya resmn pskolojim bozuldu yara oldu artk kndmi değilde bebeğime üzülüyorum ona geçmeseydi kske