nesnes Bugün sabah bebeğim ilk defa kuru bezle uyandı sizce normal mi hanımlar? Siz rastladiniz mi bu dönemde alt ıslatmamaya?
Tazecikannee5 nesnes bi yerde okumuştum bezini özellikle geceleri kuru bırakıyorsa tuvaletini tutabildigini gösterir ve tuvaletini gizlenerek yapıyorsa tuvalet eğitimine baslanmali diye.
eylulmin nesnes arada oluyordu benim kızıma ama çok nadir. 20 aylık ve bu zamana kadar 4-5 kez bezi kuru uyanmıştır
nesnes Tazecikannee5 teşekkür ederim bilgilendirme için 🌼kızım büyük tuvaletini yaparken de biraz gizleniyor insanlara arkasını dönüyor ve o şekilde yapıyor.. biraz daha takip edeyim
spaceship Birkaç kere farklı zamanlarda olduğu oldu. Derin uyuduğunda yapmayabiliyorlarmış. Sürekli olursa neden diye düşünmek gerekebilir