Kızlar benim arkadaşım e devlet üzerinden sosyal ve ekonomik yardım mı tam bilmiyorum adını oraya başvuru yapmış önceden süreç devam ediyor yazıyormuş dün girmiş başvurunuz degerlendirmeye alınmıştır yazıyormuş bu ne demek oluyor bilen var mı? Bana sordu ama bilgim olmadığı için birsey diyemedim babamı aradım ulaşamadım ona soracaktım. Olumsuz mu olmuş yani başvurusu eğer öyle ise bir daha gidip başvuru yapicam diyordu bilenler beni aydınlatabilir mı?