Merhaba arkadaşlar.. 🤗🌺
Fikrinizi almak istediğim bir konu var. . Bebeğim şuan 5 aylık..
Kolik ve alerjik olduğu için evin ortasına Hamak yaptık..3 ay kadar hamakta sallanarak uyudu ..3 gün önce hamağı söktüm.. beşiğini uyuduğumuz odaya getirdim .. fakat beşikte uyumak istemiyor ..bnde yanimda yatırdım .. bu sefer de ben uyuyamiyorum..üç gündür zombi gibiyim .. yolun başındayken sizlere danışmak istedim.. aranızda böyle bir durum yaşayan veya fikri olan varmıdr..🙈🌺