1anne1bebek_ Herkese merhaba ❤️ Canım öyle kek istedi ki bir hevesle yapiyim dedim ama unum az geldi, biraz cıvık oldu pişer mi kabarır mı cok kararsız kaldım normalde coook güzel olur kekim ama ilk defa böyle rehin kaldım un yetersizliğinden🤣🤣🤣
dinle_beni_bi 1anne1bebek_ unu az olunca daha güzel oluyor. Çok mu azdı. Bir bardak bile yeterli aslında kek için
Mommysharkdoodoodoodoo 1anne1bebek_ keşke biraz çektirip un haline getirip koysaydın toparlardı keki inşallah pişer
1anne1bebek_ dinle_beni_bi yok normale göre cıvık kaldı diye endise ettim cünkü gerçekten keklerim normalde cok güzel oluyor 🤭
Deletedmom_50 1anne1bebek_ becerikli diye tarif edemem kendimi😅 ama tecrübeyle sabit, az unlu tarifli kekler daha güzel oluyor. Browni yapıyorum mesela bir bardak unla. Un miktarını ben bilerek hep biraz daha az tutuyorum tariflerde.