bebeğim 4 ay 13 günlük. gece çocuğum resmen horluyor burnu o kadar tıkanık ki serumla da temizliyoruz fayda yok başucuna soğan karanfil yaptım koydum yine fayda yok. o kadar üzüldüm ki o haline asla nefes alamıyor burnundan. çok nadir de hapşırması var. ateş öksürük yok. sizce ne yapabilirim lütfen bi şeyler önerin