Merhaba, 1 hafta sonra 3 aylık olacağız. Ne gibi değişimler gözlemliyorsunuz, daha önceki aya göre neler arttı yazabilir misiniz anneler?
Oğlum başını dik tutabiliyor, gülüyor, konuşmaya çabalar gibi bize tepki veriyor, salyaları arttı eli sürekli ağzında ve yüzünde, iki elini birleştiriyor. Kafasını yastığa dayadığımda kaldırıyor ancak sırt üstü düz zeminde yattığında kaldırmıyor endişe etmeli miyim bilmiyorum, eliyle bişeyi kavrasa da 10 saniyede geri atıyor. 1 hafta önce dr muayenesinde 7500 gr 63 cmdi.
Deneyim ve görüşlerinizi okumak isterim