Evamm001 Merhabalar arkadaşlar ben emziren bir anneyim biliyorsunuz çoğu zaman uykusuz kalıyoruz zor dönemler , bu dönemde beni destekleyecek zinde tutacak enerjimi yerine getirecek bir ilaç tavsiyeniz yok mu , şunu kullandım da enerjik oldum diyebileceğiniz
Toprakmrt Evamm001 ilaç değilde yulaf yemeni tavsiye edebilirim yoğurtla hem enerji veriyor hemde sütünü çoğaltiyor tadını sevmezsen de eger hurmalisida var
Evamm001 Yelda35 hamilelikte kullanıyordum sanırım o beni enerjik yapıyordu çünkü bir sürü ilaç içiyordum belkide odur hiç durmuyordum , faydası var dimi
Toprakmrt Evamm001 evet ben hergun yerim yarım su bardağından biraz fazla bir kase yoğurt denemeni tavsiye ederim 🙂