Allah’ını seven bir akıl versin kafayı sıyırmak üzereyim. Kızım 11 aylık yürümeye başladı 3 tane dişi var 4.de gözüküyor. Ağızını kitlemeyi öğrenmiş ne yapsam ne etsem yediremiyorum sürekli süt istiyor sürekli. Günlerdir bi lokma yemedi son 10 gündür böyle. Beni ne zaman görse süt diyor, evde başka kimse de yok benden başka. Kafayı yemek üzereyim nasıl yedireceğim ben bu çocuğa?