Herkese merhaba 16 aylık oğlum var. Kahvaltıda tek yediği patates kızartması. Denemdiğim tarif kalmıyor her defasında ağlama krizleri öfke nöbetleriyle sonuçlanıyor. Bugünde muzlu pankek yaptım her zamanki gibi yemedi. Yemek konusunda da aynı karbonhidrat ağırlıklı br kaç çeşit yemek yiyor harici asla bişey yediremiyorum. Tükendim artık. İstemediği bişey olunca kendini yerlere atıyor. Bu davranışı ğekiştirmiyorum dediği şeyi yapmıyorm ama değişen bişey yok artık bende sakin kalamıyorum. Sizde durumlar nasıl? Bar mı benim gibi olan ya da çözüm bulabilen? (Bu arada kan değerlerine bakıldı d ve demir vştaminş kullanıyoruz möllers balık yapına da başladım aynıı)