günaydın anneler bebeğim kakasını yapıyor ama kabız gibi ikiniyor 2 saat oldu durmadan ağlıyor hiç uyumadı çok huzursuz. 26 günlük.
sağlık ocağına gideceğim ama 1 saat sonra geliyormuş doktor ne yapicam bilmiyorum yasauan var mi
Devit 3 damla yapıyormuş duydum doğru mu birkaç gündür kullanıyor ondan sonra oldu bu olay