Beklenenhuzur https://resimyukle.io/r/pMHyOYqmDc kızlar yüzündeki kırmızılı bi sönüyor bi artıyor. Şu an 4 aylık 2 aydan beri zaman zaman kabarıyor. Doktor alerji değil dedi tek yanaktan olduğu için ama ne olduğunu da çözemedik. Mustela yüz kremi, stick kremi, bioderma atoderm en son da corasatin denedik. Hiçbiri işe yaramadı. Kanlı mukuslu kaka yok. Sizce nedir ne iyi gelir. Tek yanakta sadece.
Gul-42 Beklenenhuzur valla cnm boyle seylere ınanırmısım bılmem bızde halk dılınde termıye derler murekkellı tahta kalemle yazarlar gecıyor ne kadar dogru bılmıorum ucuklu bırı optumu snı cocugu
esraeerdogann Beklenenhuzur egzama bu bence benim bebeğimin yüzünün heryerinde vardı böyleydi nemlendirici önerdi doktor kullanıyorum hafifledi
Beklenenhuzur Fuldenmevsim yok yani kimseye öptürmemeye çalışıyoruz ancak evde olduğumuz kimsenin olmadığı zamanlar da kabarıyor yani
Denizmooom Beklenenhuzur dermatit gibi duruyor ya cildiyeciye gidin yada alerji doktoruna alerjide olabilir baska bir yerinde var mı
Denizmooom Beklenenhuzur muhtemeln dermatit bebeklerde olabiliyor ilk öncelikle bi cildiyecşye gidin değilse bile o sizi yönlendirir
Minikprensinannesi11 Benim bebeğimdede var bu şekilde vücudundada var dermatit dedi doktor bol bol nemlendirmek gerekiyor.bende dikkat ettim uyurken bi tık sönüyor uyanıkken daha kızarıyor