nesekaan bu zamandan sonrası hep böyle olacak bizimki 17 aylık oldu hala öyle canı isterse yiyor istemezse ağlıyor döküyor seçicilik dönemleri damak tatları oluşuyor ama Demir eksikliği anemisi çıktı ona bağlıda iştahsızlık oluyor biz ilaç kullanıyoruz balık yağıda veriyorum arada biraz düzeldi gibi