Merhaba kızlar. Oğlum 3. Ayını bitiriyor. 2-3 haftadır baş parmağını öyle bir emiyor ki bazende öyle uykuya dalıyor. Ama acıktığından değil onu anlıyorum. Uykuda emiyor,uyanmca boş kalınca genelde. Bıraktırmaya çalışıyorum ne yaptıysam çok faydalı olmadı normal mi acaba ya ilerde bırakmazsa korkum o. Sizin başınıza geldimi