Mucizebebegim Kaç olmalı kizlar ? Ayakların tombikliginide hesaba katarsak 😂 benim kızın ayakları tombikde
Bal-Kaymak Mucizebebegim her çocuğun ki bir olmaz ki☺️ ayağının tabanından ölçüp o şekilde bakabilirsin. Mağazaya gidemiyorsan
gezentianne Mucizebebegim Ayagını ölçmeniz lazm cm e göre numara oluyor. Bir de ilk ayakkabısı mı ki? Yoksa birine hediye mi alacaksınız? Oglum geçen sene 1 yaşındaydı 21 numara giyiyordu 1 ay sınra 22 giydi. Şimdi 2 yaşına girecek 23 numara giyiyor ama diğer ay 24 olur..
Fun Mucizebebegim evet 24 tam olur yine de ölçün isterseniz yaza doğru sanırım 25 olcak bizim kızlar :)
Mucizebebegim gezentianne ben yazlık almak istiyorum spor ayakkabı. 22 numara olmamaya başladı artık kendi kızıma alcam
Saitkereminannesi Mucizebebegim yarın doğum günümüz var tek çorapla 22 oluyor bazen iki çorap giydiriyorum o zaman da 24 giyiyorum
Mucizebebegim Fun Yazin giydiricem bende. Kışın cikmiyoruz dışarı zaten pek. 24 bile belki olmaz neyse yaza yakın bı zamanda mi alsam napsam😊
Elifmoms Ay yorumlara bakıyorum da benim kızın ayakları büyük olacak galiba 😬 25 aylık spor vs diğer 25 numara giyiyor botta 26 benim ayaklar gibi olmaz inşallah 😒