balmom evet canım 40 kontrolünde gittim de dedi,
Spiral taktırmak istersen sen alıyosun getiriyosun biz takarız dedi hatta kanamayı falan fazlalastiriyomus o yüzden kansızlık olan kişide önermiyorlarmış
Hap olarak da cerazette önerdi ama oda hormon bozukluğu adet düzensizliği ve kilo yapıyomuş o yüzden onu istemiyorum