Kızlar ek gıdada 4. gün ama istemiyor tadını aldıktan sonra ağzında dilini dışarı çıkarıp kusacak gibi oluyor ikinci kaşığı kafasını çeviriyor zaten tadım dönemi 1 kaşık 2 kaşık 3 kaşık diye 3 gün kuralı yapıyorum istemiyor ardından su teklif edin deniliyor o tatları aldığı için ağlıyor suyu da itiyor ya da kafasını çeviriyor tuzsuz bu arada zeytinyağı+ sebze bal kabağı verdim bugün kabağa başladık ama istemiyor üzülüyorum çok hevesliydim ek gıda dönemi için ya 😥