Memede ama bazen uyku vakti gecerse fittiriyo o zman ayakta tamam cok guzel bisey degil ama bi ara ayakta sallamayla bile sakinlesmiyodu ole sevip oksayip uyutsam sabredemez dahada cildirir hem kim 2 saat yapıcak bunu gece dalamiyosa supurge sesi aciyom baska bi sıkıntısı yoksa uyuyo ama oda cok saglikli bisey gibi gelmiyo bana ama doktorlar bi zarari yok diyo ilk kizimdada baya fön sesiyle uyutmustum 😂 esim artik yeter diyinca yavas yavs birakmistik