6.5 aylığız bu gece sabahı sabah ettik çok kötüydü gece inanır misin az önce yeni uyudu o da bende mahvolmuş gibiyiz gözleri kıpkırmızıydı.Yatağına koyduğumda çığlık çığlığa ağliyordu sürekli kucakta durmak istiyor oğlum neden boyle anlamadım ateşi vs yok sırf huzursuzluk vardı diş mi acaba anlayamamak daha da üzüyor insani