busrasilra14 benim püf noktalarım şunlar: öncelikle kesinlikle bütün malzemelerin oda sıcaklığında olmalı buzdolabında duranları önceden çıkarmak gerek, başlarken unu ve şekeri güzelce ve uzunca çırpmak, unu çok koymamak, fırının kapağını ilk 20 dk açmamak zaten pişmiş olmuyor o sürede, 180 derece alt üst fanlı ve yaklaşık 45 dk pişirmek, kek pişince fırından çıkarmıyorum hemen ilk önce fırının kapağını biraz açıp keki içinde bekletiyorum ılınınca çıkarıyorum.