Alperen13 Bebeğinize kısa kollu giydiriyor musunuz? Sıcaklarda nasıl giydirmemiz gerek. Üşür diyorlar? Uzun kollu da sanki sıcaklıyor🙄
Milaaa Alperen13 ben uzun kollu giydiriyodum çocuk bunaldı sürekli terliyodu.Şimdi bi tek kısa kollu zıbın giydiriyorum.Altına da pijama.
Alyaveannesi1 Alperen13 benim kızım 25 günlük çok giydirmediğim halde isilik oldu şimdi bir çıtçıtlı badi çorabı yatırıyorum ve yine de terliyor 🙄
alinamm Alperen13 biz 11 g0nlüpüz ve mersindeyim burası cehennem gibi Dr 1 ay senden kalın giymeli 1 kat dedi altta çıtçıtlı zıbın üstte uzun kollu şapkalı ve çoraplı üzerini de ince yazlık battaniye örtüyoruz uyurken ayaklarına bakıyor sürekli Dr sıcaklığı için başta soğuktu ben tek kat giydirdim minicik bebekte gaz oldu
Alperen13 Milaaa ben de çok kararsız kalıyorum. Uzun kollu giydiriyorum, terleme şu an için yok ama sanki nemleniyor da gibi. Sanırım kısa kolluya geçmek lazım 👍🏻
Medusa Ben ilk 3 günden sonra full kısa kollu giydirdim. Banyo sonrası hariç altına pijama da giydirmedim, çok terliyor benimkisi. Bir de izmirdeyiz hava 39 derece filan
Alperen13 Medusa sanırım kıstasımız terleme olayı olacak. Ben o durumu takip edeyim. Bizde de hava 38-39 😔
Bebegim_ben Ugggg ayaklardan üsür evet ama eller kan dolasimindan dolayı soguk tur bide bizde genetik derler bazj insanın elleri hep soğuktur valla benm.kizimin kat kat giydirsemde elleri soğuk soysamda bende burnuyla kulaklarini çok kontrol ederim oralar soğuksa usuyor derler
Ugggg Alperen13 ozaman çorap eldiven giydirme lazım ama sırtını kontrol et sürekli terli kalmasın demekki daha kendini isitamiyo bol bol emzir
Aayyssnnrr Benim bebeğim 35 günlük Antalya dayiz bizde gündüz evin içinde kısa kollu zibinla duruyo gece pijamasini giydiriyorum çok sıcak kıyafetlerde çocukları bunaltıyo dışarı çıkacagiz ama dışarıda da çok sıcak var artık sort kısa kollu giydiricem ayağına da çorap ustunede muslin battaniye ortucem gerçekten bunaliyolar
Alperen13 alinamm evet🌹 erkek. Sizin? Ben iyiyim çok şükür, toparladım biraz biraz. Normal doğum oldu ama dikişliydi. Bebiş de bazen sancı çekiyor gaz sancısı sanırım haricinde çok şükür iyi. Sizin nasıl gidiyor?
IlhamiEge Alperen13 bebeğim 1 ay 5 günlük bugüne kadar uzun kollu zıbın ve takım giydiriyordum ama isilik olmuş o yüzden kısa kollu zıbın ve pijama giydiriyorum 2gun önce yengem doğum yaptı doktor kat kat giydirmeyin çocukları bunaltmayin demiş
MustafaDoruk Alperen13 bugun doktora gittik ona danistim kisin bi kat fazla yazin bi kat eksik giydir kendine gore dedi.kisa kollu zibin sort bi de tisortle gitmistk zibin yeterli dedi giydirtmedi tisortunu sortunu.metabolizmasi senden hizli senden cok terler dedi.ayaga corap ve kisa kollu zibin yeterli yani.aksam yatarken de uzerine ince bi ortu yeter dedi
IlhamiEge MustafaDoruk ne kadarlık bebeginiz kilosu nedir, benim bebeğim kilosu düşük doğdu da şuan 1 ay 5 günlük 2,700 gr falan, üşür bisey olur diye korkuyorum bugün kısa kollu zıbın ve pijama giydirdim oda isilik oldu diye.
Alperen13 IlhamiEge 3200 dü kilosu. Ben de uzun kollu ama ince giydiriyordum ama sanki sıcaklıktır gibi geliyor. O yüzden kısa kolluya geçeceğim sanırım
IlhamiEge Kızlar bebeğin olduğu yerde kapı pencere açabiliyor musunuz ben ceryan gelir diye açamıyorum önceden havalandırıp bebeğimi odaya öyle götürüyorum
Canderinsumeltem Alperen13 canım biz ankaradayız havalar normal biz şort sıfır kol zıbın üstne tişört gitiyoruz çunkü çok sıcak ben oturdugum yerde terliyorum bebek napsın bide bebeklerinize su veriomusunuz havalar çok sıcak azda olsa ver dio etrafımdakiler bebeğim 2 ay 18 günlük
Alperen13 Canderinsumeltem ben sadece emziğine batırıyorum arada. 6 ay su yasak diye biliyorum. Sadece anne sütü ama mama da veriyorum. Süt yetmiyor çünkü