Kızlar günaydın 4 gündür soğuk algınlığım var doktora gittim gargara ve burun spreyi verdi başka ilaç yazamam dedi bende hasta olmaktan değil 4 aylık oğluma geçer diye korkuyorum geçmemesi için napmalıyım maşallah keyfi yerinde ama ben sadece emzirmek için alıyorum maske falan takmalı mıyım sürekli ıhlamur falam tüketiyorum ama sütümdeb geçer mi ki lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız