boncukannesi123 canım ilk kendini hazır hissetmen lazım yapabileceğine inan bir hafta ver kendine sabret. Aynı saatlerde yatır hep beşiğine uyku arkadaşı koy piş piş ya da sakinleştirici bi ses açabilirsin. Benim kızım ilk gün kırk dakika direndi beşiğinde ağladı bağırdı asla konuşmadım piş piş pat pat ee ee yaptım bazen saçını bazen karnınjı da okşadım kırk dakika sonunda daldı. İkinci gün bu süre 30 dk üçüncü gün 15-20 dk 4. Gün 5-10 dk düştü. Her gün aynı saatlerde yatır uykusu geldiğini anladığın an emzir beşiğine koy ilk günler çok zor oluyor özellikle geceleri ama sallanmak için ağlıyor hunu unutma eğer sallarsan diğer günlerinde çöpe gitmiş olur inan ki bir kaç güne alışıyor. Önceden kızımın uykuları en fazla 25 dk sürerdi şuan bir uykusu en az 40 dakikaya çıktı ve artık aynı saatlerde uykusu geliyor rutinimiz yavaş yavaş oturuyor salladığın için derin uykuya dalamıyor desteksiz uyutursan daha iyi uyuduğunu sende fark ediceksin. Birde sende benim gibi dişten çekicek olabilirsin gece uyanmalar sık meme istemesi de bu yüzden olabilir