HerseyimizAren Kizlar mama meme aliyor ama zorlaniyir ne içtiyse birikiyor ikiniyor masaj falan ancak yapiyor birden yapıyor hepsini. Ama hergun aynı son 1 haftadır sma kullanıyoruz bilen bakabilir mi
mehmel54 HerseyimizAren aptamil kullandım bebelac kullandım hala aynı benimki hiç yapamıyor uyuyamıyor da son çare hipp deneyecem
gocebebirbayan HerseyimizAren bende sma kullanıyorum bebeğim 5 gündür hiç yapmadı. Masaj da fayda etmiyor. Geçen defa 1 ay yapmamıştı doktor duphalac ın dozunu arttırdı. Bakalım veriyorım ama nafile sanki hala yapamıyor napıcam bende bilmiyorum. Aptamil den geçtik sma ya da
Durukusunannesii HerseyimizAren bide birsey sorucam devit 3 sağlık ocağın verdgnimi kullanıyorsunuz? Cnku bende kızımda aynı şeyi yssadm 4. Ayına kadar 4-5 günde bir oda zorla ypiyodu snra doktorum söyledi devit 3 yspablr diye degstrdm bende sonra düzene girdi
patiseverr_ Durukusunannesii bende onu kullanmıyorum bayadır dün tekrar vermeye basladım yavrum ıkınarak yaptı zorlandı siz hangısıne gectınız
mehmel54 patiseverr_ sma da deneyecektim hipp daha iyi dediler onu denemek istedim umarım iyi gelir kızımı bu hâlde görmek çok üzüyor
gocebebirbayan patiseverr_ ya herşeyi yaptım olmuyor. Kvalidem köyden zeytin toplayıp çıkarttırıyor zeytin yağı ondan içiriyorum bana mısın demiyor
Yesimsahin HerseyimizAren benim yeğenimde dediğiniz gibi oda sma kullanıyor aynı şekilde mama meme devam ediyor dediğiniz gibi günde sadece bir defa yapıyor hepsini birden yapıyor yani çok yapıyomuş
patiseverr_ patiseverr_ bizde duan 2aylıgız patiseverr_ bız 2aylıgız günde bır kere yapıyor normal yapıyordu devıt 3 verdım dün ıkınarak yaptı 10 gündür vermiyordum kendı güzel yapıyordu
patiseverr_ mehmel54 ben doğduğundan berı hipp kullanıyorum .bı ara segısıklık yaptım bebelac ve bebevita aldım pek etkı gormedım . Tekrar hipp geçtim Sadece mama verıyorum kılosu masallah cok iyi 6 kg