Efeia Merhaba güzel anneler benim bebişim ateşlendi dün akşam acile götürdüm ilaçlar verdi boğazı şişmiş dedi ilaçlar icirttim ama yene 39.2 iyi çıktı ne yapabilirim?
YigitAlimmm Efeia emziriyorsanız bol bol emzirin en iyi ilaç o tabi 39 yüksek bir ateş doktorunuzla da sürekli iletişim halinde olun bebek çok küçük kötü sonuçları olmasın Allah korusun
Mavis34 Efeia 37 üzerinde ateş oldumu üstünü soy serinlet bulunduğu ortamı.ıslak bezle vücudunu sil eğer yükselme.devam eder 37.5 olursa şurup verirsin. Şuruba rağmen geçmezse bebeğin çok küçük tekrar doktora goturmelisin
Mmeelliikkeee Efeia anlamadım 12 günlük mü bebeğiniz ? Yani yenidoğan geç sepsis .. enfeksiyon varsa yatışla Yenidoğan’da takip edilir bu kadar küçük bebekler antibiyotikte evde kullandırılmaz yani bu prosedür gibi bişi … başka bir Dr a götürseniz ? Çocuk hastanesi varsa acile falan
PembePelikan Efeia 12 günlük bebeğe mi bu kadar ilaç verildi ? Oğlum 1 aylık olmasına rağmen çok küçük ilaç veremeyiz dediler şuan hastanede yatıyoruz damardan antibiyotik veriyorlar
PembePelikan Efeia öyle desene kız, tamam sen ilaçlara devam et o zaman, Boğaz ağrılarında ateş birkaç gün devam edebiliyor yükseldikçe üstündekileri incelt