Altaycenk Merhaba guzel anneler ! Eşim pozitifti bebegime geçti ve bana , bebegim ateşi 38.06 acile gittik test yaptılar sabaha çıkacak dedi bogazı kızarmış buyuk ihtimal korona dedi kalpol verdik ateşi duşmedi mamayla besleniyor . Napmamı onerirsiniz anneler
Zeynebinannes Altaycenk allah yardımcınız olsun kızım dün pozitif çıktı hastanede yatıyoruz bizde benim kızım 5 buçuk aylık hiç biley yapamıyorum serumların fayda etmesini beklemekten başka ☹️