Yaklasik 3 haftadir meme ucu yarasiyla ugrasiyom gitmedigim doktor acil kalmadi her kremi ilaci kullandim ama gecmiyo tepinerek emziriyorm bebegimi canim Cok aciyo pisikojim bozuldu resmen emzirme zamani geldiginde hic emzirmek istemiyorum ama kiyamiyorum bebegimede gogus ucum artik ayrik duruyo kopacak gibi cok aci veriyo bnna bn ne yapacagimi sasirdim bna bi akil verim yaaaa