Hanımlar bebeğim son 2 gündür uykudan önce genelde basıyor yaygarayı aşırı ağlıyor hiç böyle yapmazdı ,emerken de iki üç çekiyor kafayı çeviriyor iştahsız gibi sanki emerken kafasını koluma gömüyor poposunu attırıyor sanki bşr yerl ağrıyor gibi kendini yay gibi geriyor , gaz desem gazını çıkartıyor diş desem uykudan önce genellikle neden canı yanmışcasına ağlıyor neden böyle yapıyor sizce?