Merhabalar arkadasla,r,
Bebeğim 3 aylık
Doktor kontrolümüz vardı doktorum kilosunu ölçtü 5300 gr cıktı ortalamanın bıraz altında kilosu ama sağlıklı emzirmeye devam et dedi ve mama vermedi,, belki verse bebeğim Bi aya kalmaz toparlardı kendini,,
Doğarken 3400 gr olarak doğdu, doğduğu haftası 3100-3200 civarı düştü normal olarak. Sonrası anne sütü sarılığı geçirdiği İcin ilk Bi hafta kilo alamadı malesef yani doğduğu kiloya erişemedi simdiyse 3 aylık olduk aslında 1 ayda 1 kilo almıs dedi yine de kilosu ortalamanın o yüzden altında sanırım geriden gelıyoruz nasıl toparlar kilosu hızla artar normal seviyelere gelir bunun İcin ne yapmalıyım arkadaslar ya akıl verir misin emzirsem de simdi o psikolojı de bebeğim gözüme zayıf gorunuyor hep,,