Aybars21_ Meraba. 6 buçuk aylık bebegim var. Suyu çok seviyor ama her verisimde genzine kaçıyor ve boguluyor. Alıştırma bardağı suluk biberon hepsini denedim her defasında boguluyor. Ne yapmalıyım artık gerçekten şu vermekten korkar oldum
Myfamilyy Aybars21_ oğlum 9 aylık doğdu doğalı emzirirken bile hep genzine kaçıyor su verirken zaten korka korka veriyorum henüz pütürlüye geçemedim sürekli genzine kaçtığı için biberon vb şeyler kullanmıyorum korkumdan kullansamda yinede aynısı oluyor 🤦🏻♀️
PoyrazinAnnesi26 Aybars21_ ayakta otururken verin oksuruse iyi kendi çıkartıyor demek benim bebeğimde öksürüyor 7 ayda azaldı ama hala bazen oksurur normal biz gibi devam eder içmeye ama dediğim gibi oturtup icirin ve ben biberonla veriyorum kendi istediği şekilde iciyo
Emir123ali Aybars21_ önce küçük cam sulukla sonra suyu dökmeye başlayınca aventin akıtmayan suluğuyla ucunu devamlı delince bibetliye geçtik oğlum 20aylık şuan
Emir123ali Aybars21_ bence kaşıkla vermeyin genzine kaçıyordur gerçi biberonla içincede oluyor ama alışıyorlar yıkanınca iki kaşını yukarıya doğru hemen parmağımla kaldır
Myfamilyy Aybars21_ biz sorduk bazı bebeklerin böyle olduğunu söyle birde dişi henüz çıkmadı o yüzden herşeyi direk yutuyor çiğnemeyi de öğrendi ama nafile