Deletedmom_11 mastit canim muhtemelen. Bende oldugunda sadece meme ucu yarasi sanmıştım meğer mastit olmus bide emzirirken ağlıyordum resmen. Dr sicak dus alıp masaj yapmamı söylemişti, dusta elimle göğsümü sagiyordum masajla. Bide emzirmeden once sicak su torbası koyuyordum. Parolda kullanabiliyosun agri için. Bi dene bu sicak su olayını o kitlelere masaj yap, sag bakalim. Insallah gecer