Bes22 sabır canım 36 gün mini minnacık sende lohusasın. Emzirebilsem de saat başı kalksa diyenler var burda şükür bu haline de. Ayrıca 3 saatte iyiymiş gayet saat başı kalkıyorlar. Benim oğlum 4 ay 20 günlük atak zamanı 30 dkda bi kalktım memeden ayrılmak istemiyordu. Daha perişan olacak çok günler olacak relax ol beklentiye girme, ne zaman bitecek diye başlarsan bu işe asla sabırlı olamazsın ki. Gittiği yere kadar gitsin diye düşünmen lazım kafa yapısı değiştir canım. Ayrıca miniğin sana ihtiyacı var kokuna. İlk 5 dakika doymak için emiyor sonrası duygu doyumu. Bebeğin memede ne kadar durursa o kadar huzurlu onu bu huzurdan mahkum etmek ister misin 🙂 bol bol emsin ne zaman isterse ne kadar kalırsa. Lohusasın şimdi sana her şey zor geliyor ama az kalmış sabır alışacaksın, alışmak için rahatlamak için çabala ama öncelikle anın tadını çıkararak sonrasını düşünerek değil