Liyaninannesiiii Evim en üst kat gece fazla ısınmıyor alt boş yan boş 😔 18 19 dereceye düşüyor nasıl giydirmeliyim şapka takmali miyim . Şuan 1.7 tog tulum içine ince alt üst takim ve zibin. En üste de battaniye 4 aylik
kirmizibasliklikiz_ Liyaninannesiiii bence ince giydirmissiniz. Bizim ev 24 derece. 1.6 tog orta kalinlikta pijama ve ustune battaniye ortuyorum vucudu soguk oluyor çünkü. Siz yinr de bir kontrol edin yavrucak üşümesin 🙏🏼
Valeria Liyaninannesiiii biraz kalın olmuş sanki. 1,7 tog zaten 16-17 derece için uygun. Üzerine battaniye örtmeniz fazla oluyor gibi bebekler sıcağı sevmez🥰 biz evi özellikle 22 dereceyi geçirmemeye çalışıyoruz ve sadece 0,5 tog tulumla yatıyor bebeğim.
kirmizibasliklikiz_ Liyaninannesiiii bilemiyorum ki onu kullanmadim siz vucuduna bir bakin soguk mu degil mi olmadi bir tık kalin giydirirsiniz duruma gore