Mommyishome CemileAbdullah teşekkür ederim. Kendiliğinden düşmesini bekledik, beklemez olaydım. Belki şimdiye düşecekti. Neyse geçsin de artık yarın öbür gün geçsin ne diyeyim.
CemileAbdullah Küçük oğlum emdiği için ne emzik ne biberon vermedim şükür 18 aylık oldu bi kez ateşlendi dişlerden dolayı
Mommyishome CemileAbdullah emziremiyprum çünkü artık emmeyi süt için değil oyalanmak için yapıyor 18 aylık ve memelerim yara. Ama bol sıvı alıyor. Taze meyve suyu ıhlamur vs içiyor…
TheLatte Mommyishome enfeksiyon ateşi inatcı oluyo malesef . Pedifen hic vermedi doktorlar bana . Genelde dolven ve calpol veriyolar dönüsümlü veriyorum 6 saatte bir . Yarına düşer ateşi büyük ihtimal . Ne kadarlık bebeğiniz ?
TheLatte Mommyishome aralarındaki farkı çok bilmiyorum zaten sadece bize yazan doktor hiç olmadi pedifeni 😊 Cok geçmiş olsun en kısa sürede atlatır inşallah 🤲