Altaycenk Merhabalar, aşı olmadım daha eşim aşı oldu dun pozitif çıktı annesin evine gitti Bebege geçmesin diye ben şimdi yalnızım çok uşumeye başladım başım agrıyor , bogazım . Uyuamiyorum. Çoçuguma geçecekmi diye korkuyorum
Ysm2019 Altaycenk eşim ve bende şu an kovitiz 26 aylık ve 7 aylık 2 bebeğim var muhtemelen onlarda kovit gececek inşAllah 😓
3MelekAnnesi3 Altaycenk Ben Ve oğlum aşı cıkmadan corona yakalandık ama sadece ates cıktı 2 gün Baska belirti yasamadık Gecen ay komsumuzu kaybettim 50 yasında 3 asısı vardı kronik hastalığı bile yoktu 3 gün yattı 4. Gün vefat etti
Myhapyyworld Altaycenk öncelikle geçmiş olsun 37. Haftanda kovid oldum acil doğuma alındım bayaga ağır geçiriyordum bebegimi de benden alırlar ayrı dururuz diye düşünürken ve çok ağır ilaç tedavisi uygulanıyordu doktorlar kucağına al bol bol da emzir dedi hiç sakınma gibi durum olmadı. Çok tedirgin oluyorsanız teması azaltıp maskeyle ve el hijyenine dikkat ederek ilgilenirsiniz uzun bir süreç olmayacak insallah acil şifalar
Gulumseyememdedim Altaycenk aşısız atlattım bende bir hafta ateşim hiç düşmedi desem yeri ve inanılmaz bir baş ağrısı vardı
Deletedmom5284 Biz yeni atlattık ben aşılıyım mahvoldum eşim ve bebeğim haliyle aşısızdı grip gibi atlattılar
Ekim19 Eşim dünden beri pozitif , oğlumda sanırım öyle bende asisizim şükür hicbir belirtim yok , geçmiş olsun size de
Gulumseyememdedim Altaycenk üsüyorum da yazmışsınız benimde sıtmayla başlamıştı ateşim bol bol vitamin almaya bakın çok geçmiş olsun 🌸
1melekannesii Altaycenk öncelikle geçmiş olsun canım. Ben geçen sene yani 2021 ramazan ayından önce atlatmistim. Eşim pozitifdi bende sorun yoktu karantinamizin 3. Günü benimde koku tat kaynım oldu eşimde hiç bir belirti yktu ben gribin biraz agirini atlattım özellikle öksürük mafetti beni. Ama sürekli c vitamini tüketin. Bol bol su için ve sıvı şeyler tüketin. Baş ağrısı çok oluyor parol kullana bilirsiniz. Bide çoğu kişide sıtma tuturyor üşüyorum demişsiniz muhtemelen ateşiniz de çıkabilir endişelenmeyin çok takarsanız daha da hasta olursunuz. En fazla 5 en az 3 gün içinde geçer İnşaAllah kolay atlatirsiniz.