Sevgiasgf ben korona olduğumu öğrendiğim gün önce kızımı doktora götürmüştük orta kulak iltihabı demişti doktor ve ateşi 39,5 dereceyi gördü ama bence o da koronaydı. Öncelikle bebeğini acile götürebiliyosan götür ya da aile hekimine falan sor 4 saatte bir calpol ve dolven dönüşümlü vermiştim ben. Bir de antibiyotik kullandım. Kendim için bol bol c vitamini(limon portakal nar mandalina) tükettim, turşu yedim, kelle paça öneriyolar ama ben asla içmem, kekik çayı ve ıhlamur, redaxon içtim, bol su tükettim, d vitamini içtim, çam kozalağı özü tükettim. Ayrıca evi sık sık havalandırdım ve kızıma dokunmadan önce hep elimi yıkadım. Çok geçmiş olsun biz kolay atlattık darısı başınıza☺️