EslemNisaa Merhaba sevgili anneler Dondurucuda sağmış olduğum anne sütüm var. Ek gıdaya geçtik. Onları nasıl kullanabilirim acaba. Yoğurt yapmaya çalıştım 2 kere ama tutmadı dökmek zorunda kaldım. Başka ne yapılır?
Semihinannesi EslemNisaa bebek muhallbisi yap irmik ve pirinc unuyla sutunu karistir pisir ziyan olmasin
Semihinannesi EslemNisaa yulaf unuyla sütünü karıştır pişir ılik oluncada kaşik mamasi gibi yedir icine muz falan koyabilirsin nette arastirdigim kadariyla bunlar aklimda kalmis
EslemNisaa Seymaemre-asya34 Bazi kaynaklar 3 ay diyor bazıları 6 ay hatta 9 ay diyeni de gördüm benim 4 ay oldu