Arkadaşlar oğlum 4 gün önce 3 yaşı doldurdu bir 10 gündür uyutmak çok zorlu oluyor öglen uyumak istemiyor gece dislerini fırçalayıp vc ye götürünce basliyor aglamaya baba baba diye anlıyor yatacağını bir süredir böyle gidiyoruz bazen oglen uyutmuyorum cok gec kalkınca uykusu cok oluyo yine uyumamak için ağlıyor 🤷 Uyku yok bak uyandı diyip diyip duruyor uyucaz diyince bu durumu yaşıyan varmı acaba?